Relacja Mirki wraz z refleksją z dnia 20 marca 2016 roku

Dzisiaj NIEDZIELA PALMOWA MĘKI PANSKIEJ

20160320_203511l20160320_203313

Po długiej przerwie, dzięki Łasce Bożej,  udało mi się dotrzeć pod KRZYŻ.  Jakaż była moja radość, gdy pomimo dość nie sprzyjającej pogody zastałam w miejscu PAMIĘCI,  PRAWDY I NADZIEI grupkę Modlących się osób.

Pod dużym drewnianym Krzyżem,  na którym wisiał duży Róźaniec,  umieszczono dwa obrazy: Matki Bożej Częstochowskiej i Św.  Michała Archanioła.  Po bokach łopotały flagi: Polska biało-czerwona i Papieska żółto-biała. Na chodniku, jak zawsze, płonął Krzyż  ze zniczy. Po prawej stronie widniała duża tablica informująca o celu tego zgromadzenia, czasie trwania tej Modlitwy oraz zachęta do odważnego Świadectwa i przyłączenia się do Trwających pod Krzyżem.

Gdy doszłam,  po Mszy w Bazylice Św.  Krzyźa, modliło się 9 osób,  w trakcie dołączyło kilka osób na dłuższy i krótszy czas. Modlitwy prowadziła nieznana mi Kobieta,  pięknie,  pobożne prowadziła Róźaniec,  zapowiadając intencje. Między innymi za członków nowej Komisji Smolenskiej i za tych, którzy utrudniają szukanie PRAWDY! Pomyślałam,  że być może to właśnie dzięki tej codziennej wytrwałej  Modlitwie poznamy w końcu Prawdę i doczekamy uczczenia Ofiar Katastrofy Smoleńskiej POMNIKIEM  w miejscu, które wybrały wrażliwe serca Polaków?

Zauważyłam,  że w pobliżu czuwało dwóch policjantów. Stali w oddali, ale na tyle blisko,  że ich obecność chroniła Modlących się przed niewłaściwym zachowaniami podpitych mężczyzn, których niestety wciąż nie brakuje…

Gdy o 21 połączyliśmy się z Jasną Górą kilka przechodzących osób zatrzymało się na chwilę wspólnej Modlitwy. Ile dobrego wydarzyło się przed Pałacem Prezydenckim przez te 6 lat, dzięki Trwaniu tej Małej Trzódki?

Nie mogłam być do końca,  bo nogi odmówiły posłuszeństwa, ale mam nadzieję, że może jutro znowu choć na trochę starczy mi sił….

Zachęcam wszystkich do stawienia się do tej wspólnej Modlitwy,

codziennie od godz. 20.30 do ok 21.30 przed Pałacem Prezydenckim

na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie .

POLSKO OBUDŹ SIĘ!

Jeśli my nic nie zrobimy”KAMIENIE WOŁAĆ BĘDĄ „!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Relacje świadków, wprowadziła Mirka Zielińska. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Relacja Mirki wraz z refleksją z dnia 20 marca 2016 roku

  1. AVE – Refleksje ze spaceru w internecie 26.03.2016

    Co zrobimy z nasza wolnością?… Wybory wygraliśmy, teraz narodzie obudź się. Obudź się Polsko! ALLELUJA!
    … polecam Świątecznie… :

    +
    KRÓLUJ NAM CHRYSTE! ZAWSZE I WSZĘDZIE! /bm

Skomentuj

